Shop amok i Søstrene Green

Jeg shoppet lige amok igår i Søstrene Green kunne ikke styr mig der inde (: Glemt at tage billede af mine dåser så dem må i få en anden god gang men jeg fik så meget fedt at det helt vildt jeg brugt kun 256 kr der inde så slemt var det heller ikke da jeg synes jeg har fået så meget for pengene det jo rigtig dejligt både køkkenting, kreative ting og nips kunne ikke styr mig (: Jeg elsker de farver jeg har valgt at købe mine ting i de er så fede (:

Melamin Køkkenting m.m.

Muffinsform m.m.

Kreativ ting som papir, mærker og bånd.

Juleting som dørhanke & julemærker.

Småkagedåser & Muffinsformer er fra Sinnerup.

Skriv et svar

