Akrylkasser fra Søstrene Green

Jeg har her sidste dag kønt nogen kasser skulle jo have noget til mine hobby ting så de ikke ligger og flyder jeg skal have flere endnu da jeg synes de er rigtig gode til opbevaring af ting til min hobby…

Jeg er glad for jeg har købt dem da jeg er super glæde for jeg købt dem og de kan bruges til mange ting egner med at købe to store mere så jeg kan have hårpynt i den ene og vatrodeller i den anden (:

Det vil se rigtig fedt ud på badværelset (: Købt 1 store, 2 mellem og 6 små… (:

3 thoughts on “Akrylkasser fra Søstrene Green

Skriv et svar

