Posted in Asos, Mode/shopping, Online/Nettet

Asos curve tøj til store piger (:

Har altid været vild med tøj fra Asos da jeg fandt ud af piger på min størrelse osse kunne se godt ud blev jeg rigtig glad fandt en masse ting der inde og har købt en masse der inde jeg er glad for jeg kan passe deres tøj og at det sider rigtig godt på mig det kan jeg rigtig godt lide elsker virkelig den måde deres tøj er på mange af tingene er så fede at man bare må eje det det er fra billigt til dyrt tøj man bestemmer selv om man vil give port eller lad være men hvis du betaler port får du det tilliger end hvis du ikke betaler port så kan der gå 14 dage før du modtager det du har bestillede (: Men man skal kigge efter mærket curver så får man tøj til store piger fra 48-54 så der skal nok være noget til alle (:

Her er noget af det jeg har købt:

Er rigtig glad for tingene bruger dem heltiden (: Passer mig så godt (:

Køber nok mere der fra i fremtiden…

Skriv et svar

