Posted in Andet, Online/Nettet

Ny side/Flytning af den gammel…

Dette er min nye blog da den gammel er lukket ned fordi jeg ikke snakke med personen mere som den lå hos derfor valgt jeg at få lavet en ny og det gøre jeg igen via Wordprass da jeg rigtig godt kan lide systemmet og der kan laves så meget til det m.m.

Må desværre starte helt forfra med at skrive blog indlæg m.m. Og det vil jeg så også gøre så jeg kan få min blog op at køre igen er så ked af jeg har mindste alt pga ham det gøre ondt men håber jeg kan finde ud af at lave en back up af denne side håber der er nogen der muligvis kan hjælpe mig med at få det gjort og hjælpe med at få siden gjort rigtig fint (: Håber jeg kan få den lavet fint snart er igang med at få den op at køre så godt som jeg nu en gang kan.

10 thoughts on “Ny side/Flytning af den gammel…

  1. hej supergod side ganske nem at overskue glæder mig til at se det færdige resultat

    mvh Stefan D Andersen

Skriv et svar

