Posted in Mode/shopping

Mine nye briller

Jeg har i et par uger gået og tænkt skal jeg eller skal jeg ikke gøre det havde lige fået nye briller men elskede dem jeg havde på de ville så bestille dem hjem i sort og så en dag giv mig og min veninde ind fordi jeg ville have rettet mine nye solbriller til dejligt så prøvede jeg atter brillerne igen og ville ikke tage dem af sagde dem vil jeg gerne have så besluttet mig for at få dem han sagde det tager en time så kan du hente dem igen en halv time efter var de færdig og jeg kunne gå med dem hjem er glad for jeg købet dem de er så dejlige at have på og jeg elsker dem for vildt da det er retro brille stilen der er fremme nu her for tiden (:

Elsker virkelig mine nye briller (:

Mig med mine nye briller lige da jeg fik dem (:

Skriv et svar

