Posted in Film/Tv/Musik

Take That i KBH d. 15 juli

WOW så var det på tide siger jeg bare jeg har nu været fan af den drenge gruppe i over 11 år og nu det på tide tænkte jeg nu skal de spille i KBH vente så hele natten men siden var bare nede så kunne ikke få billetter som jeg ville så måtte droppe det men om fredagen ugen efter hvor jeg havde brugt penge på noget andet høret jeg i god aften danmark at de gav ekstra koncert dejligt tænkte jeg og ringede til min søster og spurgte om hun ville med ja sagde hun til det dejlig så da jeg ville bestille billetterne skulle man betale med det samme kunne jeg ikke så skrev til min søster jeg ikke kunne få dem pga betalling og 5 min efter ringede hun og spurgte vil du seriøst gerne med svarede ja det vil jeg faktisk og så lade hun ud for billetterne og betalt hende måneden efter så var det ude af verden…

Glæder mig sindsygt meget til og skal se dem men ikke mindst til at hygge med min søster som jeg ikke har gjort på nogen tidspunker så det er dejligt at skulle gøre det for første gang det dejligt glæder mig så meget til det at jeg ikke kan vente til jeg skal afsted lige nu…

Min søster ringede 14 dage efter og sagde hun havde vundet et gavekort til sams hoteller så hun ville ringe og høre om de kunne lave tilbud til hende og mig og det kunne de så jeg var glad så havde vi et sted og sove og et sted vi kunne få morgenmad total dejligt… (:

Nogen af deres musik

Hvem er Take That ???

Take That er et britisk boyband, dannet i 1990 i Manchester.

BBC beskrev i midten af 1990’erne Take That, som værende “Det mest succesfulde britiske band siden The Beatles, elsket af gamle såvel som unge”.

I 1995 forlod Robbie Williams gruppen og kort efter gik gruppen i opløsning. Gary Barlow blev spået den største solo-karriere, men i stedet blev det Robbie, der fik succes udenfor Take That.

Bandet blev opløst i 1996 og knuste derved tusindvis af pigehjerter verden over. Men i 2005 udgav Take That “Never Forget – the ultimate collection” hvilket var et opsamlings album med 1 nyt nr. Fra April frem til slut Juni tog de på en total udsolgt Englands turné med stor succes. I November 2006 udgav de endnu et album “Beautiful World” dette album udskiller sig fra de foregående albums ved at de alle har været involveret i hele skriveprocessen og konstruktion af melodierne. Albummet røg direkte ind på #1 på den engelske album hitliste. Samtidig lå de #1 på den engelske single hitliste med deres første single fra det nye album “Patience”. Og ikke nok med det, så lå de også #1 som mest downloade sang med “Patience”. Take That satte hermed rekord som det første band der nogensinde har været nr 1. på 3 hitlister på en og samme gang.

Take That har efterfølgende været i Danmark for at optræde i TV2’s nytårsshow 2006 og til det Danske Melodi Grand prix. Take That Tager senere i år på en omfattende Europa og Englands turné, hvor de ligger vejen forbi Danmark d. 9 og 11. November, i Aalborg og København. Take That valgte at give en ekstra koncert i Danmark, da den første koncert i Aalborg var helt udsolgt på 10 min.

Take That er kommet tilbage med stor succes.

Robbie og Gary har lagt deres uoverensstemmelser på hylden og Take That med Robbie Williams tager på tour i 2011.

Skriv et svar

