Posted in Asos, Mode/shopping, Online/Nettet

ASOS CURVE Bikinisæt

Mit nye badetøj kom med posten idag (:

ASOS CURVE Contrast Tipping Hipster Bikini Brief & ASOS CURVE Contrast Tipping Halter Tankini with Padded Cups… Ja du læste rigtig jeg har idag modtaget mit badetøj med posten skulle prøve det og det sad bare så godt total dejligt så kan jeg være glad for jeg endelig efter så mange år har jeg taget mig sammen til og købe et sæt badetøj selv om jeg er en buttet pige har frydet mig i at gå i sådan noget men fordi jeg skal på ferie så blev jeg nød til at købe noget badetøj (:

Synes ikke det var så dyrt for badetøj når det til sammen kostet 114 kr…

ASOS CURVE Contrast Tipping Hipster Bikini Brief  pris: 37.82 Kr

ABOUT MEMain: 82% Polyamide, 18% Elastane Lining: 100% Polyester

LOOK AFTER MEHand wash, Colour may fade with prolonged exposure to light and or

chlorinated water, rinse after use

ASOS CURVE Contrast Tipping Halter Tankini with Padded Cups pris: 75.64 Kr

ABOUT MEMain: 82% Polyamide, 18% Elastane Lining: 100% Polyester

LOOK AFTER MEHand wash, Colour may fade with prolonged exposure to light and

or chlorinated water, rinse after use

Skriv et svar

