Posted in Mode/shopping, Sjov/Underholdning

Tysklandturen

Jeg var på shopping hyggetur med min veninde hendes søster og kæreste en tur til tyskland for at have det hyggeligt sammen og fejer deres fødselsdag jeg synes virkelig det har været en god dag jeg fik osse brug meget få penge da jeg ikke har så mange i denne måned pga ferie og sådan noget lidt træls er det men går nok…

Fik købt en halskæde med briller på, en t-shirt der står do not! på  og to æsker til mine hobby ting…

Vi var osse ude at spise og fik noget rigtig godt at spise noget kinesisk det smagte rigtig godt (: Min veninde og hendes søster var rigtig søde ved mig og betale for maden mange tak i to dejlige tøzzer (:

Vores lækker mad (:

Skriv et svar

