Posted in Asos, Mode/shopping, Online/Nettet

Asos curve kjoler

Nu har jeg igen igen kiggede på siden og fundt de 9 bedste kjoler jeg kan lide som piger som mig kan gå i vi kan osse se pæne og smukke ud som alle andre piger kan tøjet er stadig for 48-54 så det rigtig dejligt jeg elsker virkelig den side og jeg vil en gang imellem vise noget frem der fra elsker den side og køber meget der fra er glad for den rigtig meget endda den er billig som dyr så det dejligt man vælger selv prisen (:

Her de 9 kjoler jeg bedst kan lide der fra:

Det er så smukt meget af deres tøj.

Skriv et svar

