Posted in Bolig, Sy

Ugle puder hjælp søges

Jeg søger virkelig et kanont godt mønsker på en uglepude jeg selv kan lave håber der er nogen der ude som har lyst til at vise mig et mønster jeg kan få lov at bruge men er der sikket ikke ): Jeg vil bare så gerne have lavet nogen stykker og håber virkelig der er nogen der ude som gider at hjælpe mig med at finde et mønster på en (: Så kan jeg gå igang med at lave nogen til den lejlighed jeg er ved at søge skal osse have lavet nogen små nogen til vinduet tror jeg vil ønske mig en symaskine i fødselsdaggave istedet for at bruge min mors heltiden fandt godt nok et mønster men ikke lige mig da jeg synes den er for firkantet efter min smag…

SØGER: Mønster, sengetøj, stofrester, knapper, bånd og tøj alt skal være mønstet og i bomuld købes

BILLIGT det skulle gerne kunne sende med posten…

Her er mønstet: KLIK HER

Men det er sådan her jeg vil have den nogen der kan hjælpe mig med

et mønster så jeg virkelig dig evig taknemlig hvis du kan hjælpe mig.

4 thoughts on “Ugle puder hjælp søges

  1. Hej Lise
    Du kan da tegne et mønster selv, så den kommer til at være præcis som du vil have den. Det er bare at tegne den ugle du gerne vil have på a3 eller a2 papir og så bruge det som mønster. Så får du din helt egen unikke pude, lige som du vil have den. Hvis du gerne vil lave dem af billigt bomuld så tjek dine lokale genbrugser ud for gamle dynebetræk, ellers har stof og stil udsalg lige nu.

    Held og lykke
    – Mette

  2. Kan du ikke selv prøve at tegne den, den skal bare være lidt bredere end det ser ud pga af fyldet . Først tegner du selve puden, derpå tegner du alle de påsyede figurer, når du synes det ser ud som du ønsker kopierer du figurerne af fra origunalen stykke for stykke, når du skal sy syr du først alle figurerne på, brug evt dobbeltklæbende vlies, derefter fir ig bagside af puden ret mod ret, lad et stykke staå åbent fyld og luk ved at sy i hånden

  3. Hi there, I discovered your web site via Google even as looking for a similar subject,
    your site got here up, it appears good. I have bookmarked it in
    my google bookmarks.
    Hi there, simply turned into alert to your weblog through Google, and located
    that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I’ll appreciate in the event you continue this in future.
    Many other folks will be benefited from your writing. Cheers!

  4. I simply have got a chance to this phenomenal site a few weeks ago.
    I had been actually captured with all the little bit
    of assets you’ve gotten right the following. Big thumbs up to make such wonderful blog site web site!

Skriv et svar

