Posted in Kreativ/Hobby

Billederne

En tur i gemmen jeg var en tur i gemmen for at finde noget frem som jeg har lavet en gang og fandt disse to billeder frem de kan bestillede med andre farver osse jeg laver utroligt meget med servitteter da jeg synes det smukt at bruge dem til noget flot på lærrede og andre ting jeg har lavet mange billeder vil da løben smide nogen af mine billeder ind jeg maler osse en del så det vil jeg osse vise frem (:

Du kan købe de to for 80 kr med staflig (:

For at bestille nogen kan du skrive

her eller sende mig en mail til dytbat@gmail.com…

Kan osse sendes med posten 40 kr i porto (:

Skriv et svar

