Posted in Ringeridning, Sjov/Underholdning

Frivillige arbejde i børneland

Ja jeg har tænkt længe over det jeg kunne så godt tænke mig at hjælpe til når der nu er ringeridning i Sønderborg men hvordan skal jeg dog komme ind som frivillige arbejder ja jeg sad stille og roligt en aften i sidste uge og blogget så endt det med en veninde spurgte om jeg ikke havde lyst jo sagde jeg med det sammen kunne ikke skade glæder mig til og komme der ud idag selv om det regner skal vi sku nok få det sjovt jeg glæder mig…

Her er billede af t-shirten jeg skal have på der ude (:

Ja jeg skal være med til det hele hver dag fredag 12-19 lørdag 10-19 søndag 12-19 og mandag fra 12-19 jeg glæder mig virkelig til og se de små søde hoveder havde det sjovt og jeg glæder mig til og hjælpe så meget som muligt rundt omkring i børneland jeg kan ikke skrive hvad det er men jeg kan henvise jer til et link til siden om hvad det er..

Her kan du læse alt om børneland: KLIK HER

Glæder mig virkelig til og være med da jeg igår var til info møde lyder det så sjovt at jeg bare glæder mig min søster har været med i mange år og har fortalt gang på gang at det er sjovt håber jeg da virkelig osse det er (:

Skriv et svar

