Posted in Billeder/Foto/Fotografi

Nyt billede

Ja jeg synes lige jeg ville give jer et nyt billede af mig var jo inde i byen igår til info møde i børnland som jeg skal hjælpe til i i år men nok om det kedet mig havde endda været på biblotekt i 3 kvarter og gik så ned bagefter for at få noget at spise og så to jeg nye billeder af mig selv som jeg gerne vil vise jer bloglæser der kommer forbi min blogger en gang imellem jeg har min nye bluse på og håber da i kan lide den… Jeg er mere glad for det ene billede end det andet hehe (:

Var ved frisøgen og få plukket mine bryn ved ikke hvor meget det kan ses på efter billedet…

Der hvor jeg har den sort bluse på er før og der hvor jeg ikke har den sort bluse på er efter…

Skriv et svar

