Posted in Andet, Mad

Slikmunde (:

SLIKMUND kan man viste godt kalde mig jeg var jo underligt nok i tyskland om mandagen og to dage efter var slikket væk det kg jeg havde købt var bare ædt hvem har dog spiste alt mit slik det har jeg da ikke kigger op og siger jo det har du og nikker (: Men alså skal til og tage mig sammen til ikke at spise så meget slik som jeg gøre jeg kan ikke få nok af det nogen gode tip til hvordan man kan lade være med at spise så meget slik hjælp mig nogen der ude (:

Hvad skal man gøre hvis man elsker slik og ikke kan holde op ???

Det STORE spørgsmål…

8 thoughts on “Slikmunde (:

  1. Hej,
    jeg faldt over din blog ved en tilfældighed og jeg vil altså bare sige, at det eneste rigtige gode råd til at undgå at spise slik … er ved SLET IKKE AT HAVE NOGET SLIK I HUSET!

    Det er nemmere at stå i butikken eller supermarkedet og vælge at lade være med at købe noget, end det er at skulle “overtale” sig selv til ikke at spise det, når først det ligger derhjemme. LOL.

    mvh

  2. Jamen det må du da gerne spørge om, lol. Jeg læste nogle kommentarer på en blog, der hedder “Stinestregen.dk” og eftersom jeg er af en nysgerrig natur, så kan jeg godt lide at checke de folk, som efterlader kommentarer og se hvilke blogge, de selv har. En af kommentarerne kom fra “Velkommen til Ordningen”-bloggen og på dén blog kunne se, at du havde efterlade en kommentar – og jeg klikkede simpelthen på din avatar.

    Jeg klikker naturligvis ikke på alle de mennesker, som har efterladt en kommentar, for så kunne man jo ikke bestille andet, men nogle gange gør jeg det og andre gange ikke. Ofte sker det så, at jeg lander på en blog, som handler om noget, som ikke interesserer mig ret meget – og andre gange finder man en blog, som man vender tilbage til igen og igen. Jeg syntes dit indlæg om slik var sjovt, men sandt at sige, så har dametøj jo ikke min store interesse (lmao). Men fin blog du har.

    1. Jeg blogger om mad hjem m.m. blogger jo om rigtig meget har omkring 300 inde og kigge på min blogger om dagen men der kommer ikke særlig mange kommentar er jeg faktisk lidt ked af det viser bare de synes den er kedeligt sådan opfatter jeg det men jeg håber da en dag at nå ud til mange mennesker (: Knus

  3. Hør her min ven, det faktum at der ikke kommer ret mange kommentarer, skal du ikke tænke på! Det er tydeligt, at “pige-blogge” (undskyld udtrykket, LOLZ) har mange læsere og dine læsere har nok bare ikke noget at tilføje. Tag nu min egen blog for eksempel, den handler om gamle trash-film og underlig musik og jeg har altså *kun* cirka 100 læsere om dagen og der kommer heller ikke så mange kommentarer, men for mit vedkommende gør det ikke så meget. Jeg overvejer bestemt ikke at stoppe af dén grund; hvis man kun lavede en blog for at få mange læsere (eller venner), så vil jeg nok mene, at man gør det af den forkerte årsag. Hvis du har 300 læsere om dagen, så må det jo være, fordi de kommer tilbage dag efter dag, og det ville de vel ikke gøre, hvis de syntes, den var kedelig. I øvrigt kan du jo være ligeglad med, hvad folk synes! Hvis du har det sjovt med at skrive om tøj/mad/hjem osv., så vil jeg da synes, du bare skal blive ved med at skrive om det.🙂

    1. åååh mange takker nej det har du så ganske ret i men en kommentar i ny og næ er altid dejligt så længe den ikke gøre ondt alså (: Men der findes osse nogen der kan finde på at gøre ondt men dem blokker man bare…

  4. Nå-jah, men sådan nogle mennesker kommer man uvægerligt ud for fra tid til anden, det skal du ikke tænke på. Det er jo også nemt at være såkaldt “internet warrior”, når folk sidder i anonymitet ude bag deres computerskærme. Det er også derfor, det er en god idé med et filter, så man skal godkende kommentarerne, før de bliver “trykt”. Jeg plejede ikke selv at have et filter, men oplevede desværre, at der var en eller anden pædofil i England, der begyndte at skrive ret ulækre kommentarer – så siden dengang har jeg også brugt et filter.

Skriv et svar

