Posted in Kreativ/Hobby

Ny projekt

Jeg har tænkt mig at købe nogen rigtig dyre men gode tusser og noget rigtig godt tegnepapir til det så jeg kan komme igang med at lave fine små børnetegninger til hjemmet jeg elsker at tegne noget der liner noget børn har lavet fordi det er så fed en måde at tegne på og den måde kan jeg rigtig godt lide at tegne på (: Det jeg vil gøre ved dem når de er tegnet vil jeg købe de der speicel rammer der er til maleri med vandfarver og putte dem ind i glæder mig til og se hvordan de kommer til og se ud når de er færdig (:

Skriv et svar

