Posted in Mode/shopping

Trendsales

Jeg har lige oprettet en bruger der inde jeg tænkte muligvis at jeg skulle sælge ud af noget af det jeg har men stadig ikke sat noget tilsalg endnu da jeg ikke kan få taget mig sammen til det da jeg ikke kan undvære noget af det jeg har men mon ikke jeg snart får taget mig sammen til og få solgt ud af mine ting men de vil så også være at finde på min blogger under salg når jeg får taget mig sammen til og sælge bare lidt (:

Trendsales er en side hvor man kan sælge og bytte sine ting som tøj det går meget ud på tøj sko tasker smykker markup og meget andet… Jeg elsker siden rigtig meget lige for tiden har fundt nogen fede tasker og hårbøjler jeg venter svar på så må vi se om de vil sælge mig det hehe (:

Skriv et svar

