Posted in Asos, Mode/shopping, Online/Nettet

Ny Asos kjole

åååh er sku så vild med Asos tøj at jeg fandt denne super skønne kjole jeg overvejer om jeg skal have den fordi jeg er så vild med den (: De forstår at klæde store buttet piger på og det er sådan en sød coktail kjole at jeg bare må eje den må da købe den når jeg får min penge tilbage fra dem af fordi jeg lavede en forkert størrelse bestilling for 2 måneder siden så håber jeg kan købe den men alså skal bare have noget tilbehøre til så ser det alså rigtig fedt ud (:

Kjolen er sat ned fra 425.50 til 283.67 synes det super billigt (:

Link til kjolen her: KLIK HER

3 thoughts on “Ny Asos kjole

Skriv et svar

