Posted in Mode/shopping

Shopping outfit

Ja jeg vil begynde på min blogger at smide outfit ind som jeg har på og det vil jeg gøre da jeg blev opforede af en anden blogger kan ikke huske navnet på denne person som opforede mig har dog en del billeder liggen af noget outfit så ja jeg vil smide dem ind efter hånden og vise jer dem alle sammen nu viser jeg jer noget jeg to en gang jeg var ude og shoppe med min veninde og mit i det hele var der et stort spejl hvor jeg så to det her billede (: Er glad for det sæt da jeg har set sådan ud mange gange og jeg vil stadig gøre det i frem tiden bruger den jakke utroligt meget osse i fremtiden (:

Tøjet er fra:

Sko – Bilka 80 kr
Jakke – Vila 499 kr
Taske – Smart girls 299 kr
Pels – H&M 129 kr

Skriv et svar

