Posted in Andet

Undskyld

Undskyld jeg ikke har blogget nogen dage til mine faste læser jeg har været på sjælland i en hel uge har haft det så godt og jeg vil så gerne fortælle om min tur men bliver ikke nu men sener da jeg ikke rigtig orker at skrive nu og det undskylder jeg osse rigtig meget men det kan jeg ikke gøre for fordi jeg lige nu er meget smaddet efter min KBH’er tur med søs og de andre  fra kirken jeg er meget meget træt og jeg siger jer gik så tilligt iseng i går tror den var halv ni og faldt i søvn med det sammen og vågede første igen ved halv ellev tiden idag og ja jeg må sige jeg var træt og ja er jeg stadig rigtig meget men har brugt hele dagen på at smide videoer ind på facebook og hvor tager det langtid at smide sådan noget ind det helt vildt har brugt 8 timer endtilvider og det tager nok 3-4 timer endnu hmmm underligt det skal tage så langtid for bare 22 video’er kunne de ikke få det til at gå bare lidt hurtiger lover at der kommer videoer fra min koncert med take that osse (:

One thought on “Undskyld

  1. Der er skam ikke noget og undskylde for🙂 der er også nogen gangen andre ting og laver end og blogge om sit liv selv om jeg også selv har meget svært ved og la være med dette🙂 efter som jeg selv har fået min blog op og kører igen. Istede for og smide videoer på facebook.. Så opret en konto på youtube ligesom jeg selv har så er det meget nemmer og følge med hvor mange som tjekker dem . se blot her http://www.youtube.com/user/wwwjohnnysksdk

Skriv et svar

