Posted in Mode/shopping

Gina Tricot

Gina Tricot er en butik med mange fede outfit til næsten ingen penge og som er så fedt at sammensætte af ting der fra jeg elsker den butik og jeg har lige været på deres hjemmeside ved ikke rigtig om der er noget jeg skal have men jeg har fundt lidt som jeg er mega vild med som jeg gerne vil vise jer faste læser (: Jeg overvejer kun at købe taske og den ene jakke ellers ikke noget andet (: Men nu må tiden vise om jeg overhovedet køber noget der fra hvem ved måske men jeg skal have mere i mit skab da jeg synes mit tøj er ved at være kedeligt og trist at se på (: Så skal piftes lidt op (: Jeg ved godt man kan samsætte noget af det jeg har med noget andet men men…

Skriv et svar

