Posted in Cafe, Hygge, Mode/shopping

Cafe besøg

Jeg var i Sønderborg med min bedste veninde Pia og vi gik og shoppet fik en ny bluse som jeg viser sener ellers fik jeg noget rigtig godt at spise på en af caferne i Sønderborg Ib Rehne Cairo kanon sød lille en men med fantasisk mad og byde på jeg fik en kæmpe platte med fisk og min veninde valgt nachos med ost jeg fik en hyldeblomst med knust isterninger og min veninde en smootis jeg er glad for jeg har hende hun er noget så dejlig elsker min bedste veninde (: Elsker at shoppe med hende og næste gang snakket vi om en tur i kolding storcenter dejligt så skal der shoppes i Gina Tricot da de har fået denne fede butik der oppe elsker den (:

One thought on “Cafe besøg

  1. Mega hyggelig dag med en masse sol, en delig veninde og god mad…glæder mig til du kommer til Sønderborg her i efterårsferien..så skal vi rigtig på en tøsetur igen🙂

Skriv et svar

