Posted in Mode/shopping

News fra H&M

Jeg sad og kiggede på deres hjemmeside og jeg var så benodet af det de havde fået lavet og jeg fandt lige den habbitjakke jeg havde søgt efter i så langtid og jeg tillod mig at bestille lidt af tingene der inde fra jeg viser jer noget af det jeg godt kan lide men siger ikke hvad jeg bestillede før det kommer i september pga et nerdel måtte jeg vente så længe med at få de ting jeg bestillede kan osse være jeg går ind og bestiller det hele og lidt mere til men ved ikke rigtig endnu om jeg skal gøre det finder jeg ud af hen af vejen (:

Skriv et svar

