Posted in Mode/shopping

Fede solgule sandaler

Jeg sad her til aften og kiggede noget på bt.dk’s mode side og faldt over en hjemmeside jeg måtte studer jeg synes endelig der var rigtig meget fedt der inde men ikke noget jeg kunne passe af deres tøj men jeg håber da jeg kan finde flere sider med modetøj for store piger hvis du kender nogen så skrev dem endelig til mig så vil jeg blive glad (:

Faldt over nogen sko på siden og jeg synes de er fede de koster kun 12 euro og det svare til ca 87 kr i danske jeg synes virkelig det var billigt for et par sko men jeg ved ikke om de sener til dk nogen der ved det…

Siden hedder Topshop og har nogen fede ting (: For at komme ind på siden skal du klikke på dette link TOPSHOP

Skriv et svar

