Posted in Andre blogger, Give Away

Give Away hos en anden blogger

For at være med i denne give away skal du gøre 4 ting og det er jeg igang med at gøre jeg blogger lige om den give away som bloggen har gjort sig umeget til at lave så det gøre jeg her synes det en fed give away (:

Linket til give away er: KLIK HER

Give away lyder sådan her men for at deltage klik på linket ovenover…

Skal, skal ikke… SKAL!!! (Min første give away)

 Har længe overvejet, om jeg skulle lave en min første Give Away…og nu springer jeg altså i med begge ben og gør det!!!
 – ska’ du være med?
Give Away’en består af en ubehandlet sættekasse (25 x 33 cm) og lidt papirrester (en blanding af papir, gavepapir og tapet).
Reglerne er, som oftest i blogland:1 lod for kommentar (husk e-mail, hvis du ikke selv har en blog)
1 lod for at blive/være fast læser
1 lod for indlæg (med link) på egen blog
1 lod for billedhenvisning (med link) i siden eller andet sted på egen blog…så altså mulighed for 4 lodder.Jeg trækker vinderen den 8. september (du kan deltage indtil kl. 10).
Vinderen bliver posted her på bloggen senest den 9. september 2011.

Held og lykke :o)

Du må selvfølgelig gerne låne billedet ovenfor…

Linket til give away er: KLIK HER

Skriv et svar

