Posted in Mode/shopping

Kiksede stil eller ikke kiksede stil

Kiksede stil eller ikke kiksede stil bedøm selv hvad synes jeg synes ikke der er noget kiksede over det en ven inde på facebook mente det var kiksede og jeg mener ikke det er det jeg synes det er en fin form for outfit til en tur på shopping jeg synes slet ikke den er kiksede men det bestemmer i jo selv hvad i synes hehe men jeg er glad for at jeg har det sæt da det passer rigtig godt sammen med eller uden jakke og du kan selv bestemme hvorfor en form for taske du vil have til da mange forskellige tasker passer til sætte jeg valgt bare at tage en gammel taske jeg købt i tyskland til gav kun 6 euro så det var slet ikke slemt men viser jer to forskellige billede en med jakke og en uden jakke da jeg tog to forskellige billeder da jeg kom forbi en butik med stort spejl hehe (:

Selvom man er butte kan man godt være smuk (:

Skriv et svar

