Posted in Kreativ/Hobby

Kreative side

Den gang for ca 1 år siden da jeg havde min lejlighed i Sønderborg brugt jeg meget tid på at lave kreative ting kan jeg ikke rigtig på skolehjemmet og jeg savner det faktisk rigtig meget men jeg har nu været en tur i gemmen igen og fundt lidt frem jeg vil vise jer nu jeg ikke kan sove ): Men det kan ske nu og da…

Mine flotte bladeholder jeg lavede en gang…

Jeg har virkelig lavet meget i sin tid jeg fandt osse lige noget andet frem til jer som jeg osse vil vise en bakke jeg lavede med gave papir på til min moster en gang hun har så brugt den rigtig meget fik jeg at vide af min kusine så det var dejligt hun var glad for den hehe (:

Skriv et svar

