Posted in Andet

Ordblindhed er ikke svaghed

Selvom man er ordblind betyder det ikke man er svag man kan godt være god til andet end at skrive når man er ordblind for mit vedkommen har jeg været det i rigtig mange år så længe jeg kan huske det derfor jeg har gået på ordblinde efterskole i to år og jeg er rigtig glad for jeg gik der for jeg rykket fra en 3 klasses elev til 7 klasse på bare to år og det vildt synes jeg at man kan det jeg vil godt sige til mine læser jeg er ked af at punktumer og komma ikke bliver brugt men nu ved i hvorfor jeg er ikke så god til at bruge det og kommer nok ikke til det håber i bære over mig med det jeg har fået klager over det men nu undskylder jeg og i ved hvorfor jeg undskylder for det…

2 thoughts on “Ordblindhed er ikke svaghed

  1. Den klage skal du virkelig ikke tage til dig! Hvis man ikke bryder sig om at læse noget skrevet uden punktummer og kommaer, kan man jo bare lade være med at følge med i bloggen. Alle har da ret til at blogge, ordblinde eller ej🙂 Synes det er sejt du trodser din ordblindhed og alligevel blogger på livet løs🙂 En af mine bedste veninder er stærkt ordblind, og klarer sig altså rigtig godt.

    1. Mange takker der var bare en kommentar på mit blogindlæg på facebook hvor en skrev GUUUUUD du mangler en staveplade for at sætte puntumer og komma synes den var lidt led derfor jeg skrev dette blogindlæg (:

Skriv et svar

