Posted in Bolig

Badværelse ting til hjemmet

Et hjem skal da også have nogen ting i et badværelse og jeg har kiggede så mange hjemmesider igennem hvad skal man have og hvad skal man bruge det var rigtig svært at finde ting jeg skulle bruge og have men jeg skulle have noget og fandt da også noget til sidste på forskellige hjemmesider fandt et håndklædeholder som jeg tror jeg bliver glad for når jeg køber det og håber jeg får brugt de ting jeg spar op til vil så gerne have det meste af det men nu må vi se om man kan få tingene til næste år og nu må vi se hvor stor min lejlighed bliver (: Og om jeg har plads til alle tingene men de fleste vil jeg have (:

Skriv et svar

