Posted in Bolig

Køkkenting til hjemmet

Der er så meget jeg så gerne vil have men det er så svært at vælge ikke alt er med i galleriet neden under fordi jeg ikke rigtig ville kunne bestemme mig for hvad der skal købes og ikke købes fordi der er så meget jeg så gerne vil have når jeg får min lejlighed er en lidt finip pige angående køkkenting de skal være orden og se ordligt ud da jeg elsker at lave mad og elsker at bage i store stil jeg har søgt længe efter sjove kageforme men ikke og mener stadig ikke fundt nogen endnu nogen der måske har nogen så ville jeg være glad… Men viser nogen af de vigtig ting der skal være i mit køkken og håber da i kan lide de ting jeg har valgt (: Ønsker mig de fleste af de her ting i fødselsdag og til jul så jeg kan få noget men det meste de små billige ting jeg ønsker mig så kan jeg næste år ønske lidt store ting men stadig ikke er dyre (:

Skriv et svar

