Posted in Bolig

Lamper i hjemmet

Jeg skal da også have nogen lamper i hjemmet ellers kan jeg ikke se noget og jeg har igen haft svært ved at vælge og finde de rigtig som ikke var så dyre da jeg synes lamper kan være enorme dyre og det er slet ikke mig at få lamper i hjemmeside som koster mange penge kan jeg slet ikke lide men lamper må gerne være farverige men jeg vælger meste sorte da jeg synes de er fede i et hjem men det er hver sin smag og stil men jeg kom da frem til nogen billige nogen synes jeg selv (:

Jeg fandt den gammel Aktitkt lampe frem som gulvlampe synes den er så fed at se på så den må jeg bare have til hjemmet en gang…

Skriv et svar

