Posted in Bolig

Møbler

Jeg har været ved idag at regne på hvad jeg skal spar op for at få de ting jeg gerne vil have til min lejlighed jeg starter fra september med at spar de der 1500 kr op så jeg kan få en pæn lejlighed næste år når jeg skal søge en i Odense jeg har krav til lejligheden den må ikke være under 60 km og den skal være en to værelses jeg kan ikke bo i et et værelses lejlighed den må heller ikke overstige 4000 kr for så kan jeg slet ikke bo der men kommunen har lovede at hjælpe med indskyd så det er dejligt (: Men jeg vil da vise jer møblerne jeg har fundt og lave en anden blog indlæg om nipsting køkkenting og pynte ting. Kan godt lide at tingene er lyse og new yourker stillen da jeg virkelig elsker den og elsker at pynte det med svagt farve noget skal der være men ikke meget…

One thought on “Møbler

  1. Hej Lise
    Du har nogle billeder af vildt fede møbler – god stil:-)
    Er vild med den lilla lænestol du har et billede af. Kan du fortælle mig om du har fået fat i en og hvor man evt. Kan købe den.
    Takker på forhånd
    Naja

Skriv et svar

