Posted in Bolig

Nips ting til hjemmet

Jeg er ikke bare en pige der skal have stil jeg er sku undskyld jeg banner men er en pige der er dyr i hatten siger min familie men sådan har jeg det hvis jeg får en ting i julegave og jeg kun har ønsket mig den og jeg bliver monster glad for den så er det bedre end at få så mange små ting som jeg slet ikke kan bruge til en skid jeg er så glad for de ting jeg har valgt da jeg virkelig elsker det kommer link på billederne sener når jeg får mere tid til det men meste af det kan købes på nettet og det er også der jeg har fundt de fleste ting tror bare jeg vil linke til hjemmesiderne i bloggen istedet for på hvert billede det letter og ikke bøvlet hehe (: Håber i kan lide tingene (: Vælger køkkenting fra og laver det i en blog for sig selv hehe (:

Skriv et svar

