Posted in Bolig

Rammer i hjemmet

Pyyyyyyha der findes så mange rammer at jeg har svært ved at vælge dem men på den anden side gøre det ikke noget de er forskellige størrelse og farver da det ser bedste ud når de er forskellige farver og hænger samlet eller hver for sig men i et hjem skal der være billeder for at give stemning det samme med masser af bøger det giver også stemme sammen med lys jeg elsker at se på vægge med billede og det må gerne se forskelligt ud så det bliver pænt at kigge på (: Jeg var lige på ikea’s hjemmeside fandt 4 rammer jeg synes var søde så dem vil jeg vise jer (:

Skriv et svar

