Posted in Kreativ/Hobby, Søger, Sy

Søger ???

Jeg skal igang med at lave nogen ting til mit hjem til når jeg får et og derfor søger jeg nogen ting som knapper, gavepapir, sengetøj, bånd, skoæsker, kasser, æsker og stofrester (: Jeg vil gerne have i skriver til dette indlæg hvis i har noget i vil give mig eller sælger til mig (: Håber der er folk der ude som gider hjælpe mig vil jeg blive rigtig glad (: Har nemlig næsten købt mig en symaskine af en skole veninde der aldrig brugt den og hun ville kun have 500 for den da fra den dag hun købt den har den samlet støv i hendes lejlighed og hun har aldrig brugt den så tænkte jeg kunne købe den af hende…

Knapper – De skal være flade og i alle mulige farver.

Gavepapir/Tappet/Designark – Må gerne være ruller som brugt gavepapir.

Sengetøj – Skal være bomuld og med masser af mønster men farvet er osse godt.

Skoæsker/Kasser/Æsker – Alle størrelser og farver.

Stofrester – Alle farver/Mønster og helst i bomuld.

Garn– I Alle mulige farver må også være rester.

Bånd – I Alle mulige farver må også være mønster og gerne rester er også tilladt.

Perler – Store som små alle mulige farver og mønster.

Skriv et svar

