Posted in Fester/Ferier

Festinord 2011 Sverige

Ja jeg var på 4dages ferie i sverige med kirken og hold da op hvor var vi mange mennesker omkring 630 mennesker det lidt vildt at tænke på men hvor havde jeg en kanon tur vi fik rigtig hyggede også og jeg lærte bare så mange nye mennesker at kende og mit engelsk blev virkelig sat på en prøve det jeg glad for fordi det blev bare meget bedre end det har været jeg brugt mange penge på slik og kunne ikke styr mig har så meget og ja skal til tyskland imorgen og køber bare meget meget mere end jeg har kan ikke få nok skal jo have lager med for ½ år så det vel godt nok hvis det kan holde så længe hehe (: Jeg har uploadet billederne jeg har fra festinord på picasa da jeg ikke kunne smide alle 1200 billeder inde i en mappe for sig selv så måtte på nettet det er ikke alle billeder jeg har taget men fundt på facebook via folk så det er lidt vildt med så mange billeder og derfor skulle de ligge et sted så de ikke fyldt flere forskellige steder hehe (:

Linket til billeder: KLIK HER

Det bedste billede af mig fra festinord er det her billede som jeg viser jer😀

Her ser jeg virkelig glad og lykkelig ud har jeg ikke gjort i meget langtid😀

Skriv et svar

