Posted in Mode/shopping

Shopping

I mandags var jeg ude og shoppe lidt med min veninde fik nogen fede ting til næsten ingen penge fandt noget i netto nogen mark up fjerne som vat virkelig fedt det koste kun 10 kr for 30 stk i et bager og jeg købt 4 stk af dem da jeg nok ikke kunne få dem igen så jeg ville have et lille lager (: Det samme med crem som jeg også synes var kanon billigt som jeg også købte (: Fandt inde i 10’er nogen gammeldags tøjklemmer som jeg ville bruge til jul og lave engler af (: Fortryder jeg ikke købt flere håber de har flere i Odense (: Købte noget fedt wallstick til væggen når jeg skal flytte og have min egne lejlighed bliver dejligt når jeg får en jeg kan lide at bo i (: Fik også solcreme til 20 kr i netto billigt billigt (: Jeg fik så meget at jeg ikke gider nævne det hele da i kan se det på billedet (:

Skriv et svar

