Posted in Kreativ/Hobby

Billeder Blå/Grøn

Jeg var lige en tur igennem igen fandt lige disse to skønheder ja de hænger så fint i min fars stue han er stolte af den ellers ville han ikke hænge dem op jeg vil lige fortælle at du også kan købe nogen ved min for 150 kr + 80 kr i porto det da noget man ikke kan stå for (: Jeg kan også lave andre billeder i andre farver har faktisk lavet rigtig mange men en gang imellem vil jeg da vise jer nogen jeg har lavet i sin tid jeg håber i kan lide dem (: Tog sin tid at lave disse to sæt (:

Er mega stolt af mig selv at have lavet dem😀

Skriv et svar

