Posted in Kreativ/Hobby, Mode/shopping

Gavepapir

Igår var vi ude og handle i det vi så en vogn med forskelligt hobby ting min stedmor siger så til mig du må tage for 20 kr da tingene kun kostet 5 kr jeg er glad for jeg måtte få lidt af hende da jeg avr i netto og skulle have nogent ing farvet lærrede rensservietter m.m. ville mit kort ikke virke og da jeg ringede til banken havde jeg penge på men lige pluselig ville det ikke virke fordi det var nede hader når sådan noget sker men det kan ske og det gjorde det så igår hader det så meget når man skulle have noget (: Fik noget farvet lyserød pink grå og noget mønster med melon på det er bare så flot skal have lavet to billeder med det på så det kan se kanont flot ud (: krøller det første og så sætter jeg et på håber det bliver flot elsker gavepapir (:

Skriv et svar

