Posted in Kreativ/Hobby, Online/Nettet

Panduro hobby

Jeg elsker denne butik og jeg bliver ved i langtid med at kunne lide den da de har så meget fedt der inde jeg kan bruge til noget jeg har lige fundt nogen ting jeg ønsker mig og det har jeg tænkt mig at ønske mig i fødselsdagsgave ved godt det mærkeligt at jeg ønsker mig hobby ting det er rent faktisk noget jeg kan bruge i fremtiden så det er en dejlig ting fik at vide af en veninde det var dumt at ønske sig gavepapir men nej det er faktisk rigtig flot hvis man finder det rigtig så kan man få noget rigtig flot jeg elsker gavepapir og jeg kan bruge det til min hobby jeg har en samlemani med min hobby kan ikke få nok og det får jeg aldrig nok også derfor jeg vil have en 3 værelses når jeg skal have lejlighed (: Så jeg kan have et rum til bare alle mine ting elsker bare hobby ting af alle arter (:

Vil vise jer via galleri hvad jeg ønsker mig i fødselsdaggave måske jeg smider link ind også (:

Skriv et svar

