Posted in Kreativ/Hobby, Mode/shopping, Sy

Søde ugler & citater (:

Jeg sad hos min hørelæge og fandt lige noget sjovt i et blad jeg læste i og synes det kunne være fedt at i skulel se hvad det var jeg fik sådan sjove ideer til ugler og tror jeg vil lave nogen når jeg har tid til det hehe (: Men i bladet var der 4 citater til hvordan man kan gå bedre klædt og det fik jeg så også taget billeder af så i kunne se det jeg synes det 4 gode tip til hvad man skal og ikke skal gøre jeg er bare glad for jeg opdagede det da det er noget jeg vil gå efter når jeg skal handle (:

Glæder mig til og komme rigtig igang med det hele igen (: Savner min lejlighed hvor jeg kan gøre det hele dyrke min hobby meget mere hehe (: Uglepuden er også total fed men lidt for dyr så overvejer at sy den når jeg får betalet og modtaget symaskinen fra min veninde fra skolen (:

Skriv et svar

