Posted in Bolig

Bolig i Odense

Ja ringede til bolig foreningen idag og fik snakket med dem om jeg havde betalt og det havde jeg 10 min efter satte jeg mig ned og søgt bolig i Odense kom op på 330 afdellinger i Odense tror det blev til en del boliger omking 8000 da boliger da bolig foreningen har 15.000 boliger (: Jeg kan ikke vente med at få mig en bolig da jeg er ved at være så meget godt træt af skolehjemmet i Odense der er så mange ting man ikke må m.m. jeg kan ikke holde det ud mere ): Men der går lidt tid før jeg får noget så spare op imens til jeg får en bolig dejligt glæder mig til jeg får en bolig i Odense for savner at have mit egnet og flytte rundt på og lave noget ved (:

Skriv et svar

