Posted in Give Away, Konkurrence, Kreativ/Hobby

Give away konkurrence

Så har jeg lave uglerne færdig til Line håber hun bliver lige så glæde for dem som jeg er stolte af dem hun ville have dem i grønne og det har jeg også lavet dem i hehe (: Elsker de to små søde ugler tror jeg vil lave flere og give flere væk i give away fordi der er så mange der vilde med dem kan være nogen i familien skal have nogen til jul hvem ved måske (: Er mega vilde med dem selv laver flere når jeg skal have lejlighed😀

Skriv et svar

