Posted in Mode/shopping

Herre sæt tøj

Ja jeg sad og snakket med en ven over nettet og han fik så den ide at jeg skulle hjælpe ham med at købe tøj overnettet jeps tænkte jeg nu fik jeg muligheden for at hjælpe en kammerat og det var faktisk meget sjovt jeg fik fundt et helt sæt og han blev faktisk glad for det han købt det hele hehe dejligt at når man hjælper at det kan være gavn af det hehe og at han virkelig købt det hele er jeg inponert over så det jo bare dejligt😀 Har lavet et billede af det så i kan se det😀

Skriv et svar

