Posted in Bolig, Møbler

MARIUS Taburet fra ikea

Fandt en kanon billig fed taburet i ikea tror jeg skal købe 8 stk næste månede 2 af hvert farve er så vilde med dem (: De er også i nogen total fede farver kan jo bruges så mange steder som inde som ude de er bare noget så fede jeg skal helt klart ege dem til min nye lejlighed når jeg får den fra næste månede begynder jeg at købe små ting til lejligheden godt jeg ikke bor så langt væk fra ikea i Odense ca 10-15 min gå gang fra hvor jeg bor så skal op og have dem tror jeg køber en af hver i næste uge (:

Beskrivelse fra ikea: Kan stables. Sparer plads, når den ikke er i brug. De findes i lyseblå, lyserøde, sort og hvid skal have 2 i hver farve må jeg bare eje kan ikke undvære dem i mit hjem hehe (: Og så koster de ikke mere end 29 kr pr. stk. BILIGT BILLIGT (:

One thought on “MARIUS Taburet fra ikea

Skriv et svar

