Posted in Kreativ/Hobby, Udstillinger/Musserumer

Kreativedage i Fredericia messeccenter

Jeg sad og kiggede i min mors nye strikke magasin og faldt over noget jeg bare måtte med til men gider ikke selv så jeg spørger folk der ude mine læser om der var nogen der havde lyst til at med mig til det en af dagen det koster 80 kr for at være med og håber virkelig der er nogen der har lyst til at tage med mig fordi jeg virkelig har lyst til at være med den dag (: Jeg har spurgt om hvad en stand koster men ikke fået svar endnu men hvis det er der næste år vil jeg helt klart være med med en stand og vise mine billeder frem (:

Skriv et svar

