Posted in Mode/shopping

4 outfit på en uge

Jeg har i denne uge prøvede hver dag at tage billede af mine outfit og det har jeg samsat til et billede så i kan se dem jeg synes jeg vil vise jer det hele nogen af mærkerne er Asos.com, HM, Vila det er nogen af dem jeg kan huske jeg vil løbene vise jer nogen outfit jeg undskylder lige til mine læser at jeg ikke opdater lige så meget som før hen men skyldes at jeg er startet i skole igen og det gøre jeg ikke blogger så meget så håber i kan bære over mig…

Jeg er begyndt at gå mere i kjoler og nerdel da jeg i kirken skal være en kvinde og vise jeg er det derfor er bukser kun når det sner og kolde vinter dage ellers så går jeg kun i kjoler og nerdel elsker dem i alle mulige farver og mønster hehe (: Kjoler og nerdele skal gå til knæene eller over de må ikke være lårkort eller for nedringet jeg kan ikke lide det og det gøre at man viser for meget i mine øjnene man skal ikke ligne en luder for at se godt ud…

Undskyld farverne på billederne ved ikke hvorfor de ser sådan grumset ud som de gøre…

Skriv et svar

