Posted in Kreativ/Hobby, Online/Nettet

Bryllups kanalen

Sad på youtube og kiggede rundt faldt over noget fedt som jeg synes i skulle tage og kigge noget mere på da jeg virkelig synes hun viser tingene frem på den fede måde så man forstår det jeg har valgt at smide en video inde her på min blog til mine læser kanalen hedder bryllupskanalen på youtube så der kan du finde mange fede pytnings ting hun laver og viser hvordan man laver det håber du i kan lide hende for jeg kan skide godt lide den måde hun gøre tingene på (: Elsker hende virkelig😀

Skriv et svar

