Posted in Mode/shopping

Pink nerdel

Jeg har haft det her nerdel nogen dage ved ikke hvor mange dage det er men havde det på første gang til et bryllup i onsdags i kirken og folk kommentaret det heletiden sikke flot det er m.m. Mange ville endda vide hvor det var købt henne og jeg måtte fortælle det (: Glad for folk er så vilde med det for det er jeg osse selv side den dag vil jeg købe flere af sådan nerdel da det er så fedt (:

Glad for jeg købt det en gang det er købt i h&m (: Vil da også lige vise jer et helt billede af mig i nerdelen hvor jeg har samsat det med nogen andre ting for at vise man faktisk kan se godt ud selv om man er stor…

Skriv et svar

