Posted in Film/Tv/Musik

Min kammerat Simon

Min kammerat Simon jeg har kendt et stykke tid vil jeg da lige fortælle om han er komponist, sanger, musikker ja han kan mange tinge med musik jeg er så stolt af ham og når jeg lytter til det musik han spiller med eller sammen med andre får jeg kuldgysninger hver gang der er ikke et sec hvor jeg ikke får det fordi det lyder så godt som det gøre jeg er glad for jeg er venner med ham for holder meget af ham og elsker virkelig den måde han spiller på det er så dejligt fredeligt at høre på mit ønske er at han spiller min yngelingssang på trompet til min 30 års fødselsdag (:

Her er en video med ham på nummer 3 fra venster af.

Her kan i høre mere musik han laver: KLIK HER

Skriv et svar

