Posted in Kreativ/Hobby

Nyt katalog

Så har panduro hobby lavet nyt katalog igen og jeg har været så smart at bestillede det hjem til mig så jeg kunne kigge i den om der var noget jeg skulle have jeg har valgt her den første lige bruge lidt penge der inde så jeg kan lave flere fugle og ugler skal have lavet en del (:

Den 18. august udkommer Panduro Hobby-kataloget 2011/2012

468 inspirerende sider med mange spändende nyheder.
Har du købt varer på postordre eller i webshoppen indenfor de seneste 2 år, modtager du automatisk vores nye katalog med posten.
Hvis du ikke har handlet på postordre tidligere, men gerne vil have kataloget tilsendt, kan du bestille det her, det er gratis.
Du kan også hente kataloget i en af vores butikker (fra 18. august).

Skriv et svar

